Regulamin Sklepu internetowego (dot. zamówień od 01.01.2022)
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy działający pod adresami:
www.gazobeton.pl, sklep.gazobeton.pl prowadzony jest przez firmę ATS Waldemar Dorociak, z siedzibą w Warszawie
przy ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa. Numer NIP:125-000-31-12, REGON: 010595089
- Korzystanie ze Sklepu internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system
teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących, minimalnych wymagań technicznych:
- Internet
Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies lub,
- Mozilla Firefox w
wersji 3.8 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies lub,
- Google Chrome w wersji 4.0 lub
nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies lub,
- Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną
obsługą JavaScript i cookies;
- Minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli,
- w
przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, do jej otwarcia wymagane jest
oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader.
- DEFINICJE
-
Regulamin - niniejszy regulamin wraz z załącznikami, określający zasady zawierania umów
sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki
stron umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą
elektroniczną Regulamin i jego załączniki jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wszystkie załączniki stanowią integralną część Regulaminu, o ile wprost
nie wskazano inaczej.
- Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność
prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość. Gdy Klientem nie jest osoba
fizyczna domniemywa się, że jest on reprezentowany przez przedstawiciela, upoważnionego do reprezentowania
Klienta w świetle obowiązującego prawa.
- Konsument - konsument w rozumieniu Art. 22 z indeksem 1
Kodeksu Cywilnego
- Sklep internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod
adresami elektronicznymi: www.gazobeton.pl, sklep.gazobeton.pl za pośrednictwem którego
Klient może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz kupić Towar, lub zlecić świadczenie
usługi.
- Umowa sprzedaży na odległość - umowa sprzedaży Towaru/świadczenia usług/dostarczania treści
cyfrowych (o ile ma zastosowanie), zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Towar/Produkt - rzecz
ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie internetowym. Wszystkie towary oferowane w Sklepie internetowym są
fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek
Polski legalnie. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie i opisie produktu, mogą być
oferowane towary używane bądź serwisowane.
- Ceny - wszystkie ceny podane na stronach internetowych
Sprzedawcy są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i
podatki, w tym podatek VAT) oraz uwzględniają rabat przy płatności gotówką lub przelewem. Ceną wiążącą dla stron
jest cena, po której Klient zamówił towar w zamówieniu z wyjątkiem towarów z 8% VAT-em. W wypadku towarów z 8% VAT-em klient jest zobowiązany
przesłać do sprzedawcy dokumenty potwierdzające prawo(klienta) do uzyskania 8%
stawki VAT. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który
zależy od sposobu jej realizacji. W przypadku gdy płatność nie jest realizowana gotówką lub przelewem naliczana
jest dodatkowa opłata w wysokości podanej przed złożeniem zamówienia.
- Sprzedawca - ATS Waldemar Dorociak, z siedzibą w Warszawie przy ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa. Numer NIP:125-000-31-12, REGON: 010595089.
- Treści - wszelkie pochodzące od Sprzedawcy lub jego partnerów informacje, dane,
elementy, materiały, algorytmy, schematy, utwory, oznaczenia, logo, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia
Towarów, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia.
- Konto - zbiór
danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego
Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient może składać
zamówienia oraz zawierać umowy.
- Polityka prywatności i cookies Sklepu internetowego ATS Waldemar Dorociak - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies.
Polityka prywatności i cookies stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronach Sprzedawcy.
- Newsletter - informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) pochodzące od Sprzedawcy
wysyłane Klientowi drogą elektroniczną, przez lub w imieniu Sprzedawcy.
- Magazyn - terenowy punkt
odbioru towaru;
- Usługa Sprzedawcy - usługa wykonywana przez Sprzedawcę lub podwykonawcę:(np.:
Dostawa Towaru, Ubezpieczenie, Gwarancja, Usługi Dodane, Montaż, Instalacja, Wniesienie itp.).
-
Elektroniczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy- stworzona przez sprzedawcę forma elektroniczna oświadczenia o
odstąpieniu od umowy zawartej na odległość widoczna w panelu klienta.
- Faktura Korygująca – dokument
wystawiany w przypadku, gdy po wystawieniu faktury i wykonaniu umowy, doszło do zmiany kwoty należnej i kwoty
podatku (np. w związku z odstąpieniem przez Klienta od umowy).
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą
elektroniczną:
- zawieranie umów sprzedaży online – w zakresie towarów sprzedawanych w
Sklepie Internetowym, w tym licencji elektronicznych,
- prowadzenie Konta klienta,
- przesyłanie wiadomości e- mail,
- newsletter – zapisanie się do listy odbiorców jest
dobrowolne,
- dodawanie opinii, komentarzy i ocen – kupujący może dodać opinię lub komentarz do zakupionego towaru.
- przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie
zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji, przebieg realizacji
zamówienia, przebieg realizacji reklamacji i zwraca się o wystawienie opinii, komentarzy i ocen.
- PODATKOWA DOKUMENTACJA ZAKUPÓW
-
Na wszystkie zamówione towary w Sklepie internetowym wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT.
Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11
marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. z 2011r. Nr 177 poz. 1054) oraz
rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz.
1485), podpis klienta - jako nabywcy towaru - nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji
nabywca otrzymuje wyłącznie oryginał faktury. Należy przy tym mieć na uwadze, że w przypadku, gdy kupujący
będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy użyciu danych (np. z podaniem nazwy/firmy)
dotyczących działalności gospodarczej prowadzonej przez tego kupującego, domniemywać się będzie, iż zakup jest
przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego kupującego jako
przedsiębiorcę.
- Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(tekst jednolity: Dz. U. 2011r. Nr 177 poz. 1054), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur oraz
Faktur Korygujących w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury oraz Faktur Korygujących w formie
elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania ich w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę
na otrzymywanie faktur oraz Faktur Korygujących drogą elektroniczną, przez odznaczenie zgody w profilu Klienta
po zalogowaniu na stronach Sklepu internetowego lub przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Sprzedawcy.
- Po
otrzymaniu Towaru przez Sprzedawcę, w przypadku zwrotu środków w związku z uznaną reklamacją, na adres mailowy Klienta zostanie wysłana Faktura
Korygująca (faktura elektroniczna) wraz z prośbą o jej potwierdzenie.
- W przypadku braku potwierdzenia
Faktury Korygującej w terminie 5 dni od daty otrzymania pierwszej wiadomości, Klient otrzyma kolejną wiadomość z
prośbą o potwierdzenie Faktury Korygującej.
- KONTO
-
Klient nie może umieszczać w Sklepie internetowym ani dostarczać do Sprzedawcy treści, w
tym opinii i innych danych o charakterze bezprawnym.
- Klient uzyskuje dostęp do Konta po
rejestracji.
- W ramach rejestracji Klient podaje imię, nazwisko i adres e-mail oraz wybiera hasło.
Klient może też podać numer swojego telefonu komórkowego. Podanie tego numeru jest warunkiem koniecznym
świadczenia usług dodanych przez Sprzedawcę, o których mowa w pkt. 14 Regulaminu. Klient zapewnia, że dane
podane przez niego w formularzu rejestracyjnym, są zgodne z prawdą. Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się
z Regulaminem oraz zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym, że Klient zapoznał się z Regulaminem i w pełni
akceptuje wszystkie jego postanowienia.
- W chwili umożliwienia Klientowi dostępu do Konta, pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem zostaje, na czas nieoznaczony, zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną
dotycząca Konta. Konsument może od tej umowy odstąpić na zasadach określonych Regulaminie.
-
Zamieszczone na stronach Sklepu internetowego treści, w tym opisy towarów i ceny stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
- W celu złożenia oferty nabycia towaru Klient
powinien złożyć zamówienie. Zamówienie składa się poprzez wypełnienie stosownego formularza znajdującego się na
stronach Sklepu internetowego i kliknięcie przycisku oznaczonego: „Zamawiam i płacę”.
- W celu
złożenia zamówienia klient powinien posiadać konto.
- Klient zapewnia, że dane podane
przez niego w formularzu do złożenia zamówienia są zgodne z prawdą. Złożenie zamówienia wymaga dokładnego
zapoznania się z regulaminem oraz zaznaczenie w formularzu do złożenia zamówienia, że zapoznał się z jego
treścią i w pełni akceptuje jego postanowienia
- Rejestracja Konta na jednej ze stron Sklepu internetowego
oznacza równocześnie rejestrację umożliwiającą dostęp do pozostałych stron, pod którymi dostępny jest Sklep
internetowy.
- ZAMÓWIENIA
-
Klient składa zamówienie poprzez
interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego. Zamówienie określa m.in. jakie towary,
po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji.
- Po
prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym
zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że
Sprzedawca zamówienie otrzymał.
- Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie może zostać
przyjęte do realizacji.
- Jeżeli Sprzedawca przyjmuje zamówienie Klienta, przesyła mu informację
drogą elektroniczną o zatwierdzeniu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania takiego oświadczenia przez
Klienta pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa sprzedaży na odległość.
- Jeżeli Klient jest
Konsumentem, Sprzedawca, nie później niż do czasu dostawy towaru, potwierdzi mu zawarcie oraz ustalone warunki
Umowy sprzedaży na odległość na trwałym nośniku.
- Zamówienie w Sklepie internetowym Sprzedawcy można
złożyć w następujący sposób:
a) za pomocą systemu informatycznego (stron internetowych) Sklepu
internetowego,
b)telefonicznie pod numerem telefonu działu handlowego, właściwym dla danego Sklepu
internetowego. Takie zamówienie musi zawierać imię i nazwisko zamawiającego, jego adres pocztowy oraz adres
e-mail, numer NIP (dotyczy wyłącznie nabywających towar podmiotów gospodarczych i służy wystawieniu poprawnej
faktury VAT), adres dostawy, numer telefonu oraz nazwy, ilości i ceny zamówionych towarów.
- CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca, najpóźniej bezpośrednio przed
złożeniem zamówienia, informuje Klienta o łącznej cenie towaru oraz wszelkich dodatkowych opłatach, w tym za
transport, dodatkowe usługi, koszty płatności itp.
- Na początku składania zamówienia Sprzedawca
informuje Klienta o dostępnych sposobach płatności.
- Jeżeli z danym sposobem płatności wiąże się dla
Klienta dodatkowy koszt, Sprzedawca informuje o tym Klienta najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem przez
Klienta zamówienia.
- O terminie płatności Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem systemu
teleinformatycznego.
- PŁATNOŚCI
-
Płatności za towar można dokonać w
sposób wybrany w momencie składania zamówienia. W przypadku zakupów towarów sprowadzanych na zamówienie oraz o
znacznej wartości zastrzegamy sobie prawo zażądania zaliczki. W przypadku jednak wypowiedzenia, odstąpienia lub
rozwiązania umowy wpłacona zaliczka zostanie Konsumentowi zwrócona.
- Płatność w sklepie internetowym
może zostać dokonana w jeden z następujących sposobów:
-gotówką – w wypadku osobistego odbioru
towaru,
-gotówką za pobraniem – w wypadku dostawy towaru przez przewoźników,
-przelewem z
góry na konto,
- W wypadu niektórych Produktów lub kategorii Produktów, dostępne są jedynie niektóre ze
wskazanych w pkt 2 form płatności. W szczególności niemożliwe jest dokonanie płatności gotówką w kwocie
przekraczającej 15.000 PLN.
- DOSTAWA
-
Klient zostanie poinformowany o
możliwych sposobach i dostępnych terminach dostawy poprzez formularz zamówienia lub drogą
elektroniczną.
- W ten sam sposób Sprzedawca informuje Klienta o koszcie dostawy, o ile ma to
zastosowanie.
- Na początku składania zamówienia Klient jest informowany o ograniczeniach dotyczących
dostawy Towarów.
- SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA (DOSTARCZENIA TOWARU)
-
Zamówione towary dostarczane są w sposób wskazany przez Klienta w chwili składania zamówienia:
-
Przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej (z reguły dociera do klienta na drugi dzień roboczy po dniu
nadania paczki. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej są ubezpieczone - koszty
ubezpieczenia ponosi Sprzedawca).
- Odbiór zamówienia w Magazynie.
- Przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy spedycyjnej.
- Przesyłka wysłana przy użyciu samochodu dostawczego Sprzedawcy.
- W przypadku wskazania przez Klienta, w
chwili składania zamówienia, że zamówienie ma zostać odebrane w Magazynie, towar pozostaje gotowy do odbioru
przez Klienta przez kolejne trzy (3) dni od daty doręczenia Klientowi wiadomości elektronicznej w temacie
gotowości towaru do odbioru w Magazynie.
- W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru towaru przez Klienta w
Magazynie w terminie określonym w pkt. 9.2 oraz w sytuacji, gdy Klient nie odbierze towaru w paczkomacie,
placówce Poczty Polskiej, od kierowcy samochodu dostawczego lub od kuriera (co skutkowało będzie zwrotem towaru do Sprzedawcy),
Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Klientowi
oświadczenia woli o odstąpieniu. W takim przypadku zamówienie uważane będzie za anulowane.
- W
sytuacji określonej w pkt. 9.3, Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi wszystko co otrzymał od
niego na mocy Umowy Sprzedaży.
- W wypadku wyboru płatności w formie: Płatność z góry na konto Klient obowiązany jest dokonać zapłaty w terminie 5 dni
roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- W przypadku, gdy nie dojdzie do dokonania zapłaty przez
Klienta w terminie określonym w pkt. 9.5, Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Odstąpienie od umowy
następuje przez złożenie Klientowi, pocztą elektroniczną na adres elektroniczny podany przez Klienta,
oświadczenia woli o odstąpieniu. W takim przypadku umowa sprzedaży będzie uważana za niezawartą, a zamówienie za
anulowane. W takich okolicznościach Klient ani Sprzedawca nie będą zobowiązani względem siebie do żadnych
świadczeń, w szczególności uiszczenia odszkodowania lub jego surogatu, zwrotu kosztów itp.
- W
przypadku niezrealizowania przez Sprzedawcę zobowiązania w terminie określonym w korespondencji mailowej
kierowanej do Konsumenta, Konsument również może odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość. Odstąpienie
od umowy następuje przez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli o odstąpieniu.
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY- postanowienia ogólne
- Prawo odstąpienia od umowy bez
podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.
- Konsument, który zawarł
umowę na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania
przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej, o ile został o konieczności ich
poniesienia prawidłowo poinformowany podczas procesu składania zamówienia. Mogące mieć zastosowanie ustawowe
wyjątki od prawa do odstąpienia podane są w punkcie 10.8 poniżej.
- Jeżeli Konsument złożył
oświadczenie o odstąpieniu zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, przestaje ona wiązać.
- Bieg terminu
do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego
osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z
nich), a w przypadku pozostałych umów od dnia ich zawarcia.
- W celu wykonania prawa odstąpienia
Konsument powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest
wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny
sposób. Sprzedawca zaleca skorzystanie z elektronicznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie
złożone w formie elektronicznej jest skuteczne od chwili jego wprowadzenia do systemu przez Konsumenta i
przesłania go Sprzedawcy.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku
otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z
nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez
przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą.
- Prawo odstąpienia od
umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m.
in. umów:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- których przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
- których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- których przedmiotem świadczenia są nagrania
dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych oraz licencji elektronicznych,
które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie
prawa odstąpienia od umowy.
- których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- o
dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w
drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia
usługi;
- której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub
konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi
w odniesieniu do dodatkowych usług lub
rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość
zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której przedmiotem
świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi rzeczami;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy
- Niezależnie od potwierdzenia Faktury Korygującej nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności, bez kosztów dostawy Produktu.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania produktu. Przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest
nieskuteczne.
- SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY RZECZY
- Sprzedawca
w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi dokonane przez niego płatności, bez kosztów dostawy Produktu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może zaproponować Klientowi, że sam
odbierze od niego rzecz, jeżeli Sprzedawca nie złożył takiej propozycji Klientowi:
- Klient zwróci
rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14
(czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Jeżeli Sprzedawca nie
zaproponował, że sam odbierze zwracany towar Klient powinien zwrócić towar wysyłając go na adres wskazany w
korespondencji mailowej od Sprzedawcy do zgłoszenia Klienta.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze
zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta
dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient ponosi
bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za
zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY ŚWIADCZENIA USŁUG
- Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu wyraźnego
żądania, aby Sprzedawca rozpoczął świadczenie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma on
obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, o ile świadczenie takich usług przez
Sprzedawcę odbywało się za wynagrodzeniem.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU I ZA JEGO ZGODNOŚĆ Z UMOWĄ
ORAZ PROCEDURY REKLAMACYJNE
- Towary oferowane w Sklepie internetowym
mogą być objęte gwarancją
producenta, sprzedawcy lub dystrybutora, gdy jest to zaznaczone w opisie produktu na stronie sklepu w zakładce
„gwarancja i zwroty”. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw
gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. W niektórych przypadkach naprawy gwarancyjne
realizowane są w autoryzowanych punktach serwisowych za okazaniem dowodu zakupu. Okres i warunki gwarancji
oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego towaru na stronie producenta, dystrybutora lub
sprzedawcy.
- Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie
uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W
przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować
przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprzedawca jest
odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach
określonych w Kodeksie Cywilnym. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o
rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- USŁUGI DODANE
- Usługi
dodane to dodatkowe usługi (np. instalacja, ochrona dodatkowa lub rozszerzona ochrona gwarancyjna, montaż,
wniesienie), świadczone na rzecz Klienta przez Sprzedawcę. Klient ma prawo skorzystać z usługi dodanej, gdy
wyraźnie wynika to z opisu towaru na jednej ze stron Sklepu internetowego.
- Skorzystanie z usługi dodanej
może wymagać akceptacji warunków korzystania lub regulaminu tej usługi.
- Możliwość skorzystania z
usługi dodanej jest uprawnieniem Klienta. Jego wybór w tym zakresie nie wpływa w żaden sposób na realizację
zamówienia.
- Warunkiem skorzystania z niektórych usług jest podanie numeru telefonu kontaktowego.
Jeżeli Klient nie poda takiego numeru telefonu podczas rejestracji lub składania zamówienia, Sprzedawca
skontaktuje się z Klientem poprzez e-mail i poprosi go o uzupełnienie danych. Dane te zostaną przekazane
ATS Waldemar Dorociak jako administratorowi w celu świadczenia usług dodanych. Podanie danych jest dobrowolne.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.
- Klient może korzystać ze Sklepu
internetowego w tym treści zamieszczonych na jego stronach wyłącznie na własne potrzeby w celu zapoznania się z
towarami. Klient nie może korzystać z treści w celach pośrednio lub bezpośrednio handlowych.
- WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA- TREŚCI I OPINIE
- Klient oświadcza, że:
- nie przysługują mu jakiekolwiek prawa, w tym prawa autorskie bądź pokrewne do treści, poza uprawnieniem do
korzystania w sposób określony w Regulaminie oraz poza uprawnieniami do treści, w tym opinii przez niego
zamieszczonych. Klient nie jest uprawniony do jakiegokolwiek utrwalania, zwielokrotniania, udostępniania,
upubliczniania, bądź rozpowszechniania treści, chyba że takie uprawnienie wynika z przepisów prawa lub
Regulaminu.
- nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treści, w szczególności nie jest
uprawniony do ingerowania w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania, ani inne elementy Sklepu
internetowego; nie może dokonywać żadnych zmian, uzupełnień, modyfikacji lub innych czynności na treściach poza
tymi wyraźnie dozwolonymi na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Klient przyjmuje do wiadomości, iż
Treści, w tym przykładowo rady, porady i wskazówki nie zastąpią porad i wskazówek udzielonych przez eksperta lub
inną kompetentną osobę, po szczegółowej analizie konkretnego przypadku i jego wszystkich okoliczności.
-
Klient zamieszczając treści w Sklepie Internetowym, w tym w szczególności zdjęcia i opinie, które stanowią
utwory (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych), udziela
Sprzedawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji do korzystania na czas nieokreślony przez Sprzedawcę z tych
utworów, która obejmuje w szczególności publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do
niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet). Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do
wszystkich pól eksploatacji znanych w chwili jej udzielenia, w szczególności do następujących pól
eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką
egzemplarzy, w tym w szczególności techniką cyfrową lub dźwiękową tj. przy użyciu wszelkich technik na
jakimkolwiek nośniku audiowizualnym lub audio, a w szczególności na wszelkich formach nośników światłoczułych,
magnetycznych, analogowych, informatycznych, cyfrowych, multimedialnych, wideo, dyskach audiowizualnych,
kasetach, płytach kompaktowych, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej (w tym internetowych, intranetowych
oraz powiązanych serwisach on-line) oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, telewizji,
radiu, reklamie, zwielokrotniania w postaci zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach
wewnętrznych, jak i zewnętrznych
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których
utwór utrwalono ,wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
-
wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu we wszystkich wydawnictwach, w prasie, w
wydawnictwach książkowych, albumowych, cyfrowych, w tym internetowych, w biuletynach i informatorach,
samodzielnie bądź w połączeniu z innymi dziełami lub fragmentami dzieł; wykorzystywanie w całości lub fragmencie
w celu promocji i reklamy, w szczególności w formie reklamy audiowizualnych, audio, medialnych,
- w
zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w punkcie 2 oraz 3 powyżej - publiczne wykonanie,
wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w
taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
- Ponadto,
Klient zgadza się nie umieszczać Opinii, które zawierają linki do zewnętrznych serwisów internetowych, mają
charakter promocyjny lub reklamowy lub zawierają dane osób trzecich.
- NEWSLETTER
-
Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą
elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w
odpowiedniej zakładce. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres
poczty elektronicznej informację (Newsletter) Sklepu internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane
przez Sprzedawcę.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera
samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola na stronie swojego Konta, kliknięcie stosownego linku
znajdującego się w treści każdego Newslettera lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
- UTYLIZACJA TOWARÓW
-
Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z
ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu, może
się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w Sklepie internetowym,
Sprzedawcy, a zwracany sprzęt będzie tego samego rodzaju co nabywany od Sprzedawcy towar. Klient może zwrócić
zużyty produkt w ilości nie większej niż nabywany od Sprzedawcy nowy sprzęt.
- NARUSZENIA
-
Sprzedawca udostępnia przestrzeń teleinformatyczną na potrzeby
Klienta, nie jest inicjatorem transmisji treści, nie wybiera Klientów, nie usuwa ani nie modyfikuje treści, jak
również nie bada czy treści nie mają bezprawnego charakteru.
- W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę
zawiadomienia o bezprawnym charakterze treści Sprzedawca podejmie działania w zakresie zablokowania dostępu
i/lub usunięcia takich treści, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- DZIAŁANIA ZABRONIONE I BLOKOWANIE DOSTĘPU
- Zabronione są wszelkie czynności, które wprost
nie są dozwolone przez Regulamin, a w szczególności:
- które destabilizowałyby pracę Sprzedawcy,
utrudniałyby dostęp do Sklepu internetowego lub zawartości lub korzystanie z nich;
- publikowanie
spamu i niezamówionej informacji handlowej
- korzystanie z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów
komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych
kodów, plików lub narzędzi);
- podejmowanie innych działań na szkodę Sprzedawcy, Klientów lub zagrażających ich prawom lub interesom.
- Sprzedawca ma prawo zablokować
Klientowi dostęp do indywidualnego konta na stronach Sklepu internetowego lub niektórych jego funkcjonalności w
przypadku, gdy:
- Klient korzysta ze Sklepu internetowego w sposób niezgodny z obowiązującym prawem, dobrymi
obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub narusza postanowienia Regulaminu;
- Klient zamieści treści o
charakterze bezprawnym.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU
-
Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz, w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady
na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady).
- W przypadku, gdy
Klientem nie jest Konsument:
- odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest
wyłączona (art. 558 i n. Kodeksu Cywilnego);
- odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie
szkodę rzeczywistą;
- odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości
zamówienia;
- Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców
poczty, usług internetowych itp.
- Klient nie będący Konsumentem obowiązany jest do zbadania Towaru w
terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania, celem zweryfikowania zgodności Towaru z umową sprzedaży
(tj kompletności zamówienia oraz jakości dostarczonego Produktu) i zgłoszenia Sprzedawcy, w powyższym terminie,
wszelkich zastrzeżeń. Klient nie będący Konsumentem, który nie zgłosił zastrzeżeń we wskazanym terminie, traci
uprawnienie do powoływania się na nie w przyszłości.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli
wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym
jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona
do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu.
- Korzyści i ciężary wraz z niebezpieczeństwem przypadkowej
utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta, który nie jest Konsumentem, z chwilą jego powierzenia przez
Sprzedawcę przewoźnikowi (firmie kurierskiej lub firmie spedycyjnej) trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju, celem jego
dostarczenia do Klienta nie będącego Konsumentem. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za
działanie lub zaniechanie przewoźnika (firmy kurierskiej lub firmy spedycyjnej), w szczególności za utratę, ubytek lub uszkodzenie
Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi nie będącemu Konsumentem,
jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego
samego sposobu płatności, jakiego użył kupujący, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- REKLAMACJE
- Wszelkie
reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu internetowego, w tym w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą
elektroniczną oraz umów zawartych za jego pośrednictwem można przesyłać za pośrednictwem formularza reklamacji
dostępnego na jego stronach. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy oraz drogą telefoniczną.
- Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał
zauważoną wadę i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji z tytułu rękojmi, należy przedstawić
dowód zakupu towaru w Sklepie internetowym (np. wyciąg z konta, paragon lub
fakturę).
- Zalecanym jest, aby wysłanie paczki ze zwracanym towarem było poprzedzone zgłoszeniem zwrotu
tj. RMA, z poziomu profilu Klienta, po zalogowaniu się na stronie Sklepu internetowego.
- Klient, który
wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres
siedziby Sprzedawcy lub adres wskazany w korespondencji mailowej. Na paczce zawierającej kwestionowany towar
zaleca się umieszczenie numeru RMA.
- Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania
dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz
Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje .
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje
wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w
zgłoszeniu reklamacyjnym.
- Reklamacje z tytułu rękojmi rozpoznawana są w terminie 14 dni od dnia
doręczenia Sprzedawcy oświadczenia zawierającego żądania Kupującego. Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w
związku z którą Klient chce odstąpić od umowy. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony
przez Sprzedawcę drogą mailową lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Sprzedawca
informuje, że pracownicy Magazynów nie są upoważnieniu do rozpatrywania reklamacji.
- DANE OSOBOWE
-
Z zastrzeżeniem Regulaminu Administratorem danych, podanych przez Klienta
w ramach rejestracji lub składania Zamówienia, jest Sprzedawca.
- Dane przetwarzane będą w celu
realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie
usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (w tym
celach marketingowych).
- Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych
odbywa się na zasadzie dobrowolności.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz
stosowania cookies zostały opisane w polityce prywatności i cookies.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Niniejsze Warunki korzystania obowiązują od dnia 1 stycznia 2022 roku.
- Sprzedawca jest uprawniony do zmiany warunków korzystania w przypadku dodania nowych
funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji e-sklepu, a także w razie zmiany mających zastosowanie przepisów
prawa. Wszelkie zmiany nastąpią w odpowiednim zakresie, a Klienci, zostaną dodatkowo poinformowani o zmianie
Regulaminu w szczególności poprzez przycisk akceptujący zapisy regulaminu, pojawiający się przy składaniu
zamówienia przez Klienta. Klient, który nie zgadza się ze zmianami jest uprawniony do rozwiązania umowy w każdym
czasie w trybie natychmiastowym. Zmiana Regulaminu w zakresie, w jakim odnosi się do umów sprzedaży zawartych
przed zmianą Regulaminu oraz do zamówień, które zostały złożone przed zmianą Regulaminu nie modyfikuje ich
treści i warunków.
- Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczna w każdym
czasie ze skutkiem natychmiastowym, informując o tym Sprzedawcę za pomocą wiadomości e-mail, telefonicznie lub
pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Konto Klienta w Sklepie internetowym zostanie usunięte.
-
Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług dotyczącą Konta w przypadku zaprzestania świadczenia lub
przeniesienia usługi e-sklepów Sprzedawcy na osobę trzecią, naruszenia przez Klienta prawa lub postanowień
Regulaminu, a także w przypadku braku aktywności Klienta przez okres 6 miesięcy. Rozwiązanie umowy następuje z
zachowaniem siedmiodniowego okresu wypowiedzenia. Sprzedawca może zastrzec, że ponowna rejestracja Konta będzie
wymagać zezwolenia Sprzedawcy.
- W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień
niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i
wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich
sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd
powszechny. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. Należą do nich: w razie sporu o prawa majątkowe wynikłe z umów sprzedaży i świadczenia
usług, wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy
odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej
(np.http://bip.malopolska.pl/wiihkrakow/Article/id,112169.html); wystąpienie z wnioskiem do Wojewódzkiego
Inspektora Handlowego w Warszawie o podjęcie działań mających na celu pozasądowe rozstrzygnięcie sporu na
podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Dz. U. z 2016 r.,
poz. 1823, (np. http://www.wiih.org.pl/index.php?id=137); Niezależnie od powyższego Konsument może
zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów (np. http://www.bip.krakow.pl/?id=400).
Wszelkie niezbędne informacje
w zakresie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
www.uokik.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony
muszą wyrazić na nie zgodę. - W przypadku Klientów niebędących Konsumentami jurysdykcję ma sąd
właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
- Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr
dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla
konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych
wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Sprzedawca informuje, że
korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem.
Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą
elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie
tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z
tym związanych ważne jest, by Usługobiorca zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do
Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje. Sprzedawca
równocześnie informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą
elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
- Cookies,
- Sklep
Internetowy przesyła kupującemu e-maile oraz wiadomości SMS, w których potwierdza otrzymanie zamówienia,
ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.
- OPISY PRODUKTÓW
-
Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z
baz danych producentów, własnych zasobów oraz powszechnie dostępnych materiałów marketingowych. Zakazuje się
jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania informacji produktowych pochodzących z witryn Sklepu internetowego.
- OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
-
Informacje znajdujące się na stronach
internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- W sprawach
nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu
Cywilnego.
- ZAŁĄCZNIKI:
-
Załącznik nr 1:
Polityka prywatności i cookies Sklepu internetowego (https://sklep.gazobeton.pl/polityka-cookies) - Załącznik nr 2:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (zachęcamy do skorzystania z elektronicznego oświadczenia o odstąpieniu od
umowy dostępnego w panelu klienta)